گن ساعت شنی چیست ؟
نوشته شده توسط : مهران

گن ساعت شنی چیست ؟

ایده ساخت گن های لاغری به منظور ابزاری کمک کننده در کاهش وزن و سایز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و جمعیت بسیاری از خانم ها و آقایان از گن ها و کمربندها به منظور تسکین دهنده دردهای عضلانی حین فعالیت و ورزش های سبک مانند پیاده روی استفاده می نمایند.

استفاده از گن ها دارای اصول مربوط به خود است و گفته می شود گن ها و کمربندهای لاغری نباید خیلی تنگ و کوچک تر از سایز شخص باشد. نکته دیگر این است که در افرادی که پوست حساس دارند و به سرعت مبتلا به حساسیت های پوستی می گردند، توصیه می شود گن ها، کمربندها و شکم بندها را از روی یک لباس نازک استفاده نمایند تا از تماس آنها به شکل مستقیم با پوست بدن جلوگیری گردد.

مکانیسم عمل گن های لاغری ساعت شنی
گن ها و کمربندهای لاغری با افزایش تعریق و فشرده سازی سلول های چربی، پایه های اولیه لاغری و کاهش وزن را محکم می نمایند. برای نتیجه بهتر و موثر تر بهتر است ورزش های هوازی و مناسب دیگر را به منظور سوزاندن چربی های فشرده شده به کار ببریم تا نتیجه قطعی و مورد نظر حاصل شود. گن لاغری فشار موجود بر عضلات را کم می کند و دردهای عضلانی حین ورزش را کاهش می دهد.

گن لاغری ساعت شنی مردانه و زنانه
گن ساعت شنی زنانه و مردانه لاغری با توجه به ویژگی های ساختاری و ارگونومی بدن قابل استفاده برای آقایان و خانم ها است و گفته می شود قبل از رسیدن به سن بلوغ از آنها استفاده نگردد. گن های زنانه در جمع کردن چربی های اضافی و انباشته شده در ناحیه شکم، پهلوها و باسن بسیار موثر می باشند.

گنهای ساعت شنی با ایجاد حالتی شبیه به ساعت شنی در بالاتنه خانم ها، اندامی مناسب و استاندارد ایجاد می نماید و افتادگی های شکم و پهلوها را مرتفع می نماید. گن های لاغری موضعی ساعت شنی دارای 9 فنر نگهدارنده هستند که از شل شدگی و از فرم افتادن گن جلوگیری می نماید

 

فروشگاه حراج کده





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: